haticecerran Merhabalar sivas medicadana doğum yapan var mı? Eşler girebiliyor mu acaba doğuma ve yanımızda kaç kişi kalabiliyor refakatçi? :)))
Happylif3 haticecerran Şu an genel olarak hiç bir hastane eş almıyor doğuma. Oda süslemesi bile bir kapı süsündwn öteye gidwmiyor. Refakatçi en ennn babası 2 kişi kabul ediyor. Normalde 1