Lierac markasını herkesten duyduğum için bende buna başladım. Umarım işe yarar 😁 doktorum 3. ayımda artık kullanabilirsin demişti. Bi şişkinliğim olmamasına rağmen 🙂 badem yağıda çok öneriliyor. Zeytinyağı kullananlarda var. Her şeyden önemlisi de bol su tüketmek çatlak sorununu çok azaltıyormuş.