Kızlar 11 haftadayım sarı akıntım var bu günlerde kaşıntı da eklendi. Doktorum akıntıya bakmadan bir şey yazmayacağını söyledi. Akıntıya vajinal yoldan bakılıyor sanırım. Bir zararı olur mu? Böyle bir şey deneyimleyen var mı lütfen yardımcı olur musunuz?