Cylncyln_01 Oglumda da aşağıdaydı, bu hamileligimde de aynı oglum cok sukur zamaninda dogdu umarim kizim da zamaninda gelir. Yapisal galiba… Şuan 29 haftaligim dün beni gören komsum gobegin asagi inmis sanki dedi halbuki bastan beri asagida ilkinde tecrube etmesem belki ben de kafama takardim.