Ayben34 Haftamdayım ve yapılan muayenede doktorum pelvik kemiğinin basık olduğu ve normal doğumun zor ve riskli olabileceğini söyledi ve sezeryanı önerdi. Bu konu ile ilgisi bilgisi olan veya benimle aynı durumu yaşamış olanlar varmı?
NeseMf İlk doğumumda benim doktorum da kemik basık ama normal doğuma engel değil bebek küçük demişti. bebeğin başı kanala tam inmediği için 9 cm açıklıkla son dakika Sezaryen oldum.