Bengudursun Hastane çantasına bornoz koymak gerekir mi, doğım öncesi ya da sonrası anne için bornoz gerekli oluyor mu acaba? Bilenlerden ricam kararsız kaldım.
mlkkk Bengudursun normal doğumsa duş alabilirsiniz ama doktorunuzla da görüşün doğumun nasıl ilerleyeceğiyle ilgili,sezaryense gerek yok hastaneye gitmeden alırsınız zaten sonra evde alırsınız
umaydurununannesi Bengudursun 2 dogum yaptım ıkısındede goturmedım kı hastanenin sıcak suyu vardı ama dus teknesı doluydu temızlık malzemesı vardı eve gelınce guzelce dusumu aldım
Arass__ haziranin25i hastanede duş almicakmısınız dogum sonrası👀 Odada banyo oluyor yıkanmak lazım o ter kan falan 💁🏻
Bengudursun haziranin25i bornoz giyen görmüştüm doğum öncesi sancı esnasında, ince havlulardan, gerekirse duşta alırım ne kadar kalıcaz belli değil neticede 😁
haziranin25i Arass__ yok yavrum almayacağım. Evet oda da banyo oluyor ama o kısmı wc için kullanırım neticesinde otel de değiliz 😂😷
haziranin25i Bengudursun kız manyak seni ortalık pandemi kaynıyor evinde duş alırsın. 😂 Bornoz değil de sabahlık al çantana 👍🏼
Songultugraaa Bengudursun pandemi gereği hastanelerde fazla tutmuyolarki eve gelince dusunuzu alsanız daha iyi olur o an insanın aklına duş gelmuyor zaten bornoz da koymadım doğum yaptgimda gerek de yoktu
Dr0607 Bengudursun bornozu bilmiyorum ama ben el yüz havlusu ve vücut havlusu koydum canım bornoz çok yer kaplıyabilir yinede tercih senin 😊
Ozge0634 Bengudursun ben sezaryen oldum 10 gün önce iki gece yattım hastane de sütüm gelsin diye üç kere duş aldım havlu koyun sizde her ihtimal en karşı
Arass__ haziranin25i Yurtdışındaki hastanelerde 2 gün zorunlu oldugu icin kalıyoruz odaları geniş ve temiz oluyor ben o acıdan duş alıyırdum, hastaneye baglı tabi canm
Arass__ oglum0603 ben koyup koymicagımı sormadım zaten! Koydum tabiki alıcam 2 gün o kan ter icinde duramam odamda özel banyoda neden olmasn
haziranin25i Arass__ şuan da pandemi sürecinden geçiyoruz bu nedenle almak istemem yoksa her gün duş alan biriyimdir. Tr de ki bir çok hastane de 1 gece tutuyorlar zaten çok kalmayacağım için gerek duymadım ve koymadım.
Arass__ oglum0603 Okuma yazmanız var anldıgım kadarıyla ama bir dikkat problemi yaşıyorsun kuzum postu ben acmadım.. 👀