Dnzylmz hanibazen kesinlikle tek isim taraftarıyım kızımada tek isim verdik ama Utku çok kısa gibi geldi Utku Yılmaz??
hanibazen Dnzylmz bence çok güzel. Taha koycam ben de iki isim hiç sevmedim. Bi isim yetmiyo mu diye düşünüyorum hep 😅