Bmom canım bende seninle aynı durumdayım hamileliğimin başından beri bel ağrım hiç geçmedi ağladığım günler bile oldu şimdi 37. Haftamdayım kalkıp bi odayı süpürdüm mü veya yatağı topladım mı işim bitiyor gerisini kıvrana kıvrana yapıyorum hatta bazen değişik şekilde kasılıyorum seni anlıyabiliyorum benim bebeğim erkek büyükler genelde erkek bebekleri bel ağrısı yapar derlermiş inşallah Doğumdan sonra geçer bu bel ağrısı 🥰