Bende 30 haftamdayım bebeğim ve benim çantam hazır yıkadım ütüledim poşetlere koyup etiket yapıştırdım ve cantaya koydum bitek beşiği almadim onuda bu ay sonu alı cam arkadaşlar size tavsiyem hazirliginizi önceden yapin son zaman çok zor oluyo ben zor geziyom valla şiştim 😁👏