MucizeBirKalp Busra9290 39.jaftada 3800 oldu ve evet fazla,.dikkatli beslenmende fayda var Normal doğum zorlaşıyor bana imkansız demedi ama kolay da olmayacağını söyledi
cnsl_tyfr Busra9290 bende 37+3 oldum az once yarin muayenem var kilosunu cok merak ediyorum ogrenince buraya hemen yazicam
Dr0607 Busra9290 aynı durumdayız canım banada bu aralar suyun geldi bebek doğdu doğdu doğmazsa seni normale alamam dedi hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏
Esmabaran Bende tam 37 oldum bugün.1 hafta önce 2900 dü iyi dedi bana. Ama sizinki biraz fazla gibi. Hayırlısı. Belli olmaz sonuna kadar bekleyin
Busra9290 Dr0607 :( evet kacıncı haftada sezeryana alırım dıyo canım benımkıde 40 a kadar beklemem dedı.Catı muayenesı yaptı mı?38 de yapıcakmıs benı o zamana kadar olmazsa bebek 39 da alırım dedı.
FeminaBet Busra9290 37+3 olduk şu an. 37+0 da 3350 idi . Bu ultrasonların %10 yanılma payı oluyor da dedi ama. Mesela çok gibi görünüp daha az kiloda doğması. Bize de normal dedi.38 in bitmesini bekliyoruz şimdi
Bsrrrydn 37 haftamda tam 3250 kilodaydı kızlar bana da normal olmaz dedi doktorum çok dikişin olabilir dedi
Elifsicim 37+2 de 3700 gramdı bu hafta çatı muanesi sonrası karar verilecek normal doğum mu olur sez3ryan mi diye
Kiymet Cok da kilo almasami ne doktorlar hep bi olumsuz konusuyor daha ne kadar duracagida belli olmadığı icin herhalde 😣😣