Mervesencan Reyyhan benim doktora sordum ben 30. Haftada gel dedi özel muayene yeri gittigim yer her gitmede para alıyorlar bende gitmedim başka bi doktora gitmiştim reçete yazdrmak için 33-34 de git demişti oda o yüzden gitmedim haftaya 32 olcaz o zaman gideyim diyorum
Eliffk Mervesencan 36+3 haftalığım canım her hafta gidiyorum kontrole her gidişimde de nst ye giriyorum
nida50 Mervesencan ilk 36.haftada girmiş olacağım inşâllah. Takip gerektiren bir durum yoksa son zamanlarda çağırıyor genelde doktorlar.
Mervesencan nida50 yani 30. Hafta için çok erken çagırdı doktor beni ya gitmedim ama haftaya gidicem bakalım 🤔
nida50 Mervesencan doktorunuzun tarzıdır belki. 30dan sonra erken doğum riski olmasa bile sancı varsa erken müdahale etmek isteyebilir, yani daha garantici biriyse. 🤷🏻♀️
Tugceery Mervesencan çok erken olması gereksiz ve yorucu eğer gecerli sebep yoksa tabi benim doktorum 37. Haftada başlattı
Mervesencan Tugceery bende öyle düşünüyorum 😀 ama 32. Haftada muayene gidicem bakalım doktor derse nst baglayalım giderim yoksa 33-34 daha mantıklı
sue92 Ben 36+5 oldum daha nst girmedim hiç. Sanırım bu hafta kontrolde bağlanavak nst. Sancılar başladı ufak ufak. Elektroşok gibi belden vuruyo kasıklara doğru. Bilmiyorum bu yalancı sancı mı🤷🏻♀️