Miumiu Canım anneler iyi akşamlar🌸 12 haftalıkken ikili tarama testi oldum çok şükür sonucum gayet temiz çıktı. Haftaya 16 haftalık olucam ve kontrolümüz var. İkili tarama testi temiz çıksa da üçlü tarama yapılıyor mu acaba? Ya da yapılsa da ikili de bir şey çıkmadığı halde üçlü de risk olabiliyor mu?
Melikeelanur Miumiu ikilik normal çıkmıştı 3lu de baya riskli çıktı 1:50 di riskim bebekte noral tüp defekti spina bifida hidrosefali daha birçok hastalık vardı kaç hastane gezdik proflar 4 boyutlu ultrason lar falan omurilik oluşmamış dedi . Büyüdükçe sana zarar vercek şuan kafası çok büyük dedi18haftalikken . Hastaneye yattım bebeği normal doğumla aldılar gerçekten de kafası falan büyüktü .
Efsane01 Miumiu ikili testte risk çok düşük çıktı ve ultrason ile ölçümler gayet sağlıklı olunca üçlü testi yaptırmaya gerek duymadım doktor seçimi bana bırakmıştı bu arada
Nurseliin Haftasonu bende ikili taramaya giricem nasıl bakılıyor? Hemen ogün herşey belli olup bilgi veriyolar mı? Özele gidiyosanız ücret ne kadar?
Eni Nurseliin ultrasonda bebeğin ense kalınlığına,burun ölçümüne, çene oluşumuna bakıyor doktor. Kan vermeni istiyor ve 10 gün içinde de sonuçlar çıkıyor. İkili tarama testi için verdiğin kan tahlili 80 tl, muayene ücreti değişebilir o da 180 tl.
Miumiu Melikeelanur Ah çok geçmiş olsun canım benim ya 😞 Benim anlamadığım üçlüde baya risk çıkmış ikilide bunu nasıl göremediler?
Miumiu Efsane01 Canım benim de risk baya düşük ama kişiye bırakıyorlarsa yaptırmalı mıyım 3lüyü acaba? Yoksa ikili ve 20. Haftadan sonra detaylı usg yeterli olur mu?
Efsane01 Miumiu ben ilk bebeğimde sadece 2 Li test ve ayrıntılı usg yaptırmıştım zaten doktorumda 3 lü teste gerek yok demişti lakin bu bebeğimde 2 Li de risk çok düşük ama Şuan başka bir şehirde olduğum için buradaki dr risk düşük olsa bile ben 3 lü testin yapılması taraftarıyım dedi bende hocam ultrason ölçümlerinde sıkıntı var mı yok gayet normal herşey yolunda deyince bende yaptırmak istemediğimi söyledim ama 1 hafta sonra ayrıntılı usg yapılacak inş.karar sizin yaptıranda var yaptırmayanda.
ElvinDerya Doktorum önce ustrasyon ile ölçümleri yaptı burun ve ense kalınlığına çok şükür sağlıklı dedi bı sıkıntı görseydi bana bunu söyler di diye tahmin ediyorum ama ben ikili test içinde kan tahlilide verdim 10 gün içinde çıkacağını söylediler inşallah temiz çıkar 🙏
Zhuldyzay Ben ikili yaptim, sonuçlarin iyi dedi doktor, sonra üçli yaptirmaya gerek görmedim ben 😊şuan 26 haftayaiz doktorlar bir şey demedi