_imra_1213 Kizlar 33+1 haftalık hamileyim, ve geceleri biraz kalbim oynuyor normal mi acaba, bide nefes nefese kalıyorum az bişey yapınca benim gibi yaşayan varmı acaba?
MomD _imra_1213 bende 32. Haftayım aynı sorumlar bende de var bazen gün içinde bile sanki nefes alamıyormuşum gibi panikliyorum 😔
Beyzabuglem _imra_1213 bende oyleyim bu hafta konturole gittim ben hiç soylemeden bebeğin göğsünün altında duryo bu seni sıkıntıya sokar dedi nefes darlığı mide yanması göğüs ağrısı olur dedi doktor 32 haftalık hamileyim
_imra_1213 Beyzabuglem yaa inşaallah öyledir, bende biraz korktum dedim acaba kalbimde sorun var, Rabbim sağlıklı kavuştursun inşaallah bebeğimize,🌹
Beyzabuglem _imra_1213 panik atakta olabilirsiniz oda sürekli çarpıntı ağrı yapiyo kendinizi kotu hissettiğimiz an tansiyon Nabiz ölçün onlar Lada alakalı bı durum olabilir