Gzmkckrt eğer suan sigortalı iseniz 32.haftada hekime çıkacaksınız. Rapor alacaksınız. Rapor almazsanız rapor parası alamazsınız. 32. Haftada rapor aldiktan sonra yine sigortalı bir sekilde calisiyor olmanız lazim arti 32.haftadan önce geriye dönük bir yıl icinde 90 gün calismisliginizin olmasi gerekiyor. Alo 170 den de bilgi alabilirsiniz