aylh4467 Yarın kardiyolojiye gidicem 2 gündür yüksek çıkıyor tansiyonum ilaç kullananlar etki ediyor mu düşürüyor mu tansiyonu
Ssmmra aylh4467 ben 20. Haftamda farkettm 24 de kardiyoloji doktorum tansiyon hapına başlattı 35. Hafta dayım günde 5 kere kullanıyorum hapı gittikce çoğaltiyor doktorum bebek büyüdükçe tansiyonda büyüyor
aylh4467 Bdp kaçıncı haftada başladınız kullanmaya. Bir de beslenme şeklini nasıl ekmeği falzn kestiniz mi
Bdp aylh4467 gecen hafta basladim 30. Haftamda yuksek cikti. Tuzu en aza indirdim ekmek 1 en fazla 2 dilim o da tam bugday sizin kacinci haftaniz ?
aylh4467 Bdp ben 18 hafta daha çok erken yükseldi hastanede 14 çıkıyordu evde normal Di 11 ya da 12 falandı hep 2 gündür 13 9 14 9 çıkıyor
Bdp aylh4467 14/8e kadar normal dedi doktorum biliyormusun ayni sey bende de oluyor hastahane stresi galiba hele ki nstde cok yukseliyor
aylh4467 Bdp evet evde normal çıkıyordu doktor da kontrol et dedi 14 ü geçerse kardiyoloji ye git dedi. Bugün de 14 çıktı ama daha sonra ölçtüğümde düşmüştü bilmiyorum yarın bir gidiyim de umarım normal çıkar ilaca başlatmaz
aylh4467 Ssmmra kaç çıkıyordu sizinki. İlaçtan sonra düşüyor mu 5,tane hap çok fazlaymış ya geçmiş olsun size de az kalmış ama sağlıkla kavuşun o haftaları sorunsuz görebilsem bende inşallah başka bir şey istemem
Bdp aylh4467 benim doktorum yonlendrmedi kardiyolojiye kendisi test yapti kontrol etti 1 saat boyunca 10 dk ara ile olcum yaptirdi ondan sonra ilaca basladi ki ilacin zarari yokmus bende cok tereddut ettim