Msydn6 Damlaltinay çok mu yandı cnm çok geçmiş olsun muhtemelemen 1. Derece yanıktır sadece derin üstü zarar görmüştür bebeğine hiçbirşeycik olmaz merak etme ahh bu büyükler yokmu herşeyi çok doğru bildiğini zanneden büyükler 🤷🏻♀️🤦🏻♀️😏
Taze-anne Damlaltinay benim kayınvalidem eşime hamileyken öyle böyle değil bayağı yanmış kemikleri falan gözüküyormuş. 6 ay yatmış yani düşünün. Ama çok şükür bebekte de bir sıkıntı çıkmamış o yüzden böyle boş şeylerle kafanızı doldurmalarına izin vermeyin