ElifLinam Kızlar 34. Haftama yeni girdim ama bu haftaya girmemle mide ağrılarım sancılarım arttı mide ekşimesiyle kusuyorum da. Sizde neler var? Yaşam enerjimi her geçen gün düşürüyor şu mide ağrısı ve ekşimesi. Yedıklerımden hıc bısı anlamıyorum 🥺
sagsbry ElifLinam bende 34 haftalığım canım.. Çok bir şikayetim yok ama ara sıra sabahları mide bulantısı yüzünden bende kusuyorum mide yanması oluyor bebeğin başı Midemin altında çünkü.. Sertleşme ler de oluyor herkes normal diyor 💁🏻
ElifLinam Mltmbktr o nasıl oluyor bılmıyorum canım yanş karnının sadece bşr bölgesinde mi toplanıp duruyor
Seherkaraca sagsbry bebeğin doğum pozisyonu almamış mı canım. benimkinin de kafası midemin orada doktor dönmemiş sezeryan dedi
sagsbry Seherkaraca yok kuzum almadı şimdi hastanedeyim suyu çok azalmış yatış yapabilirim dedi doktor 😭
Seherkaraca sagsbry üzülme bebeğine bişey olmaz inşallah kocaman olmuştur ki annesi. Sağlıklı olsun da sen üzülme
sagsbry Seherkaraca başka bi doktora gözüktüm canım 💕 bir hafta bol su ve havuç suyu iç bi bakalım duruma göre dedi 🌼 bakalım rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Edanursever Benimde 34+0 migde yanmam sürekli oluyor sabahları aç karnına lansor miğde koruyucu kullanmaya başladığımdan beri miğde yanması yaşamıyorum bende size şey sorucam kızlar bebeğinizin boyu kilosu kaç benimki 42 cm kilosu 2600gr
Egeligif Benimde arada mide yanması oluyor ve şu an pozisyon mu degiatiryor ne tepikleyip duruyor kerata😅 bazen benimki de topaklasiyor bir yerde ( 33+3ten sevgiler😘)
Gebe10 Bizde 33+3 teyiz . Mide yanmalari bu zamanda çok normal . Bebeğin saçları çıktığı için mide yanması ve eksimesi yapıyor. Bol bol süt tüketin kızlar özellikle yatmadan önce sizi rahatlatır.