Iyi aksamlar guzel anneler🌸Kizlar bi sorum olucakti bilgisi olan varsa luften yardimci olurmu.Ben 22 haftalikken ciyer gelistirici asi oldum.Bana 1ay sonra yine gel dediler yani 26haftalikken.Burda bi kac defa okudumda 30haftadan sonra yapilanlarda olmus.Bu nasil oluyo anlamadim neden bana erken dendi?Acaba hemsire bilmeden soylemis ola bilirmi? En dogru zamani ne zaman acaba.Simdi 25+6 haftalik bebegim