Gulcinkrkmz Şuan 20 haftalık gebeyim ama hiç hisettemedim tekme falan sadce gece yatarken arada kıpırdar gibi oluyor herkes neden haraket etmedi diyor sizce??
Senayyalcin Gulcinkrkmz O haftalar da ben de kıpırtı hissediyordum şuan 25+2yim baya hissediyorum bebeğimi herkesin dediğini boşver
Msd26 Gulcinkrkmz bende öyle canım 20 haftalığım ama tam su hareket diyecegim birsey olmadı bi arkadaşıma göre 15haftadan itibaren hissediyor ama nekadar doğru bilemem😁
birprensesvebirprensannesi Gulcinkrkmz Canım genelde öyle tekmeler hissetmen 23 24. Haftayı bulur ilk gebeliginse 🙏 Şuan sadece geceleri hissetmen çok doğal
Gulcinkrkmz Bireylulmasali herkesin gebeliği normal benimki değil gibi algı yapıyorlar cinsiyetimiz 16 haftada belli olmadı diye neler neler çıkarttılar şimdide hakaret etmiyor diye
Nrcncygn Ben 16. Haftamda hissetmeye başladım suan 21. Haftadayım hergün belirgin şekilde hissediyorum bu kişinin vücut yapısıylada alakalı olabilir
0311 Millet işte saçma sapan konuşuyorlar, benim mide bulantı kusmam çoktu. Hiç bisey yiyemiyordum bana hep sen kendin öyle yapıyorsun diyorlardı, ne kadar saçma kim en sevdiği şeyden tiksinip midesini bulandirirkii