Herkese merhaba hanımlar,hep ben okuyordum şimdi de bana yazmak nasip oldu.Şimdiden özür diliyorum biraz uzun olucak 🙏İlk gebeliğim düşükle sonuçlandı.Kan pıhtılaşması varmış bende onun için ya iğne ya da kan sulandırıcı kullanmam gerekiyor du .Aradan bir yıl geçti hamile olduğumu öğrendik 🥰 Mutluydu bı yanım bı yanımda tekrar olursa diye korkuyordum.Ama hiç üzülmeyin hiç te stres yapmayın herşey stresten dolayı oluyor.Sağolsun eşim hep yanımdaydı bu süreçte.Bir sıkıntı olmadı sadece kan sulandırıcı içtim.Onun sayesinde 37+ 4 e kadar gelebildi❣️saat saabah a karşı 4 tü suyumun geldiğini farkettim . Hemen eşim e söyledim çabuk hazırlan gidelim dedi.Bende sancım gelsin sonra gideriz dedim saat 9 a kadar bekledik .Eşim kızdı artık hadi gidelim diretme diye Hastaneye gittik doktorum suyumun geldiğini ama çok iyi durumda olduğumu ve normal doğum olacağını söyledi.Yatışım yapıldı,hala benim sancım yok hemşire gelip baktığında en son sancısız dört cm açılmam olduğunu söyledi.Tabi bende çok sevdim ndim kolay olucak diye.Tam yürüyüş yapmak için koridorda çıktım bı daha deprem oldu.10 dk geçmeden doktorum geldi ve bebeğin iyi olmadığını açılmamın da sadece bir santim olduğu nu söyledi.Nasıl böyle bişey olabilir dedim,istemedim sezaryen ağladım bekleyelim düzelir diye ya da suni sancı verilsin kabul etmediler.Eşim ikna etti beni.Gözümü bir açtım asansördeydim yanımda can eşim vardı herkes bebeğin yanına gitmiş o benim başımda beklemişti😢 sorduğum ilk soru bebeğimm güzel mi bir yandan da ağlıyorum.Çok şükür kokusunu içime çektiğimde anlamıştım anneliği eşi benzeri olmayan bu duyguyu 🥰2950 Gr ve 50 santim di miniğim.Şimdi biz 10 günlük olduk.Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏Kimse evlat acısıyla sınanmasın .Darısı sizin başınıza.Bir avazda kurtulursunuz inşallah 🥰🙏🙏