Tugba9109 37+1 haftalık hamileyim ve göğüslerimde hiç bi değişiklik yok 😑 hala hamile kalmadan önceki iç çamaşırlarını kullanabiliyorum . Benim gibi Bu sorunu yaşayan var mı ? Veya daha önce doğum yapmış anneler önerileriniz var mı ? 🙏
Duyguynrky Tugba9109 ay benimkiler 10 katı oldu inşallah sütün olurda avantajın olur. Büyümesi daha büyük ızdırap 😩 görümceminde öyle oldu büyümedi sütüde vardı.
Pinkoloji Tugba9109 canım belirli haftaya kadar benimkiler büyüdü küçüktü zaten. 38+6 dayım şimdi küçük yani uçlar acayip ama göğüs uçdan ibaret sanki. Ve çok araştırdım korkun süt az gelir ise; küçük göğüs ile süt miktarının alakası yokmuş. Benim korkum bu yöndeydi çünkü.
Ahmedinannesi Tugba9109 ben aynı şekildeydim canım,4 gün önce doğum yaptım bir sorun yaşamadım sütüm de doğumdan hemen sonra geldi
Mayisgelini Biz 16+4 haftalığız ama baya büyüdüğünü hissediyorum sutyen lerim olmuyor desteksiz takmazdim şuan hep boş takıyorum bence bu kişiden kişiye değişiyor
Tugba9109 Duyguynrky ay insallah olur ya . Sizinde insallah fazla olurda tombis bi bebek olur sağlıklı 😊
Busecetin Benim kilom var ama göğsüm hiç yok sütyeni doldurmazdı 29.haftadayım hala doldurmuyor uçlar biraz çıktı okadar bu durumdan bende müzdaribim 😩
Tugba9109 Busecetin ay insallah sütümüz olur ya . Bende balık etliydim hala öyleyim ama göğüsler aynı 😑
Tugba9109 Pinkoloji evet haklısın ama bende de hiç bi belirti yok . Hani böyle ağrı sızı büyüme küçülme ne bilim hiç bi etki yok . O yüzden süt gelmez . Süt az olur korkusu vat . 😶
Hatceceylin Tugba9109 gelir tabi benim gelmişti sadece göğüs ucu çıkmadığı için biraz sorun cikiyo bebek emmekte zorlaniyo
Tugba9109 Ahmedinannesi Maşallah maşallah. Rabbim yokluğunu gostermes8n insallah . Inşallah benimde öyle olur . 😊