ylz12 Eda_nur46 bugün 10cu gün meraktan ölüyorum 3 4 güne adet gelmesi lazım ama gecikmede oluyo çok korkuyorum yapmaya 😐
1Dygs1 ylz12 doğrudur umarım seninle olur bebisin hayırlısı olsun diyelim inşallah bu sefer tutar 🙏 ben bir kez yaptırdım ikinciyi denemedim tüp bebek düşünüyorum eğer olmaz ise gelecek ay 🙏🧿 Allah isteyen herkese bebiş versin