Gizemmmm RABBim evladınıza hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin inşALLAH...nacizane bişey söylicem daha doğum yapmamış postunuzu akicak arkadaşlar için,,keşke kendi isteğinizle sezeryan seçmeseydiniz...sezeryan doğumun bebek üzerinde malesef çok fazla yan etkisi var,,normal doğumla doğan bebeklere göre 1-0 yenik başlıyolar hayata🙁( inşALLAH yavrunuz hep sağlıklı hep mutlu olur...ama annelerden ricam bile isteye sezeryan olmasınlar sakın...mecbur kalanlar istisna elbette...