ezgikartal lh/fsh oranım 2 den küçük, vücut kitle indeksim de 20. Her iki ilaç içinde uygun konumdayım, o yüzden ikisini de sordum. Doktorum daha önce spontan gebelik elde ettiğim için tedavisiz bile gebe kalacağımı düşünüyor ama başta da yazdım. Bir kayıp yaşadım, yaşım ilerliyor daha fazla beklemek istemiyorm, doktoruma tedavi yapalım diyince ikisi içinde uygunsun dedi. O yüzden sormak istedim