SeNeM Eveeeettt.. burda birçok arkadaşım günleri sayıyor tıpkı benim de saydığım gibi 🙂 çok şükür ben bitirdim. Allah ın izniyle cuma günü öğlen saatinde kızıma kavuşucam 🙏🏻 Darısı tüm bekleyenlerin, evlat sahibi olmak için çare arayanların başına..😘🙏🏻🙏🏻
SeNeM Handeberkay benim 2. Doğumum tecrübeliyim ama bu sefer ki gebeliğim zordu. Çok zorluyo beni bedenen. Rahatlayacağım için mutluyum ve çok heyecanlıyım.