Sevdaboran Merhabalar 8. Haftadayim troidlerim yavaş çalışıyor ilaç kullanıyorum ve kabızlık yapıyor. Gebelikte lavman yapmak zararlı mıdır ? Bilginiz var mı? Doktor kontrolüme henüz 15 gün var soramiyorum.
Cagla89 Sevdaboran bebekler için verilen lavmandan kullanmıştım bir kere.. bir sıkıntı olmadı doktorum vermişti
Fatmamuduk Sevdaboran Ben 16 haftalık iken bir hastane sürecim oldu o zaman yapılmıştı bana da sorun teşkil ettiğini düşünmüyorum, ama yinede doktorunuza bir danışın ☺️