Bizde de kan uyuşmazlığı var 28.haftadayım doktorum iğneye gerek duymadı. Doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre yaparız dedi. Doktorlar bu konuda 2 farklı görüşte oluyor. Bazı doktorlar iğneyi 28.haftada mutlaka yapmalı diyor, bazıları herhangi bi risk olmadığında gerek duymadığı için yapmıyor.