Sedancre Merhaba arkadaşlar kan uyuşmazlığı olan varmı ve iğnesini vurulan fiyatları pahalı diye duydum ama
Mucizem_27 Sedancre bizde de kan uyuşmazlığı var ben iğneyi özel hastanede yaptırdım sadece 50 lira ödedik
Tanem20 Sedancre ewt pahalı 400 civarı ilk bebeğimde kanamam olunca vurulmuştum oda düşükle sonuçlandı şimdi 12+2 günlük hamileyim herşey gönlümüzce olur inşallah sağ salim bebeklerimizi kucağımıza alırız
klncnurhan Sedancre 12.haftamda bir kanama görüp devlet hastanesinin aciline gittim. Doktor reçeteyi yazdı ve eczacılar odasından 3-4 lira ödeyerek aldım 7.ayda tekrar yapılması gerekiyormuş
Sedancre Mucizem_27 50 ₺ iyi hangi ilde hangi hastanede yaptırdınız ve kaçıncı haftada yaptırdınız ben 300 ₺ felan diye duydum
Ayse-2 Mucizem_27 bende Gaziantep yaşam hastanesinde sahin korkmaza gidiyorum siz kime gidiyorsunuz 😊
mucizem09_ Mucizem_27 yok kuzum benim adım Allahim ismiyle yasatsin Rabbim omru uzun olsun sana guzelmi guzel evlat olur insallahh
Pirayedefne 28.haftada vuruluyor.iğneyi ücretlide alabiliyorsunuz doktor yazadabiliyor.doktora yazdırdıktan sonra eczacılar odasından gidip aldım.rogam 90 lira SGK farkı muadiline 3 lira gibi bir fark ödüyorsunuz.