Merhaba güzel anneler
Üç gün önce doktora gittim 29 haftalık gebeyim kontrole bir ay sonra gelmem gerektiğini söyledi devlet hastanesine gidiyorum normalde 30 Haftadan sonra İki haftada bir gidilmesi gerektiğini biliyorum acaba doktorun dalgınlığıma mı denk Geldi anlayamadım siz ne sıklıkla gidiyorsunuz ?