Melissatutar Anneler acil bakarmısınız 24 haftalık hamileyim eşofmanı mın arası su olmuş afedersiniz suyum mudur çok erken değil mi telaş yaptım
Senadgm Melissatutar sürekli gelmeye devam ediyor mu benim de başıma öyle bişey geldi birkaç sefer Dr a gittim hatta üşütmüşüm akıntı gelmiş meğerse bende su zannetmiştim tabi en iyisini Dr muayenesi belirler.
kucuktospam Melissatutar benim de geçen gün oldu doktor hemen gel dedi gittim baktılar akıntıymış. Afedersin yan taraflarda da terleme oluyor benim belki senin de öyledir ama bi doktora göster bence canım en iyi o bilir.
medosegemira Bende 31+6yım suan aylardır o ıslaklık var hatta 24.cü haftada su mu die gitmiştim akıntıymış sürekli ıslak malesef halada öyle 🤦♀️
kucuktospam medosegemira böyle akıntı gibi de değil dimi su gibi. Benim de oldu doktora gittim doktor akıntı dedi. Afedersin benim yanlarda terleme de oluyor hala şüpheliyim su mudur diye 🤦🏻♀️Bazen aynada bakıyorum korkuma su mudur diye değil ama off çok stresli işler.
medosegemira kucuktospam evet kuzum bana da akıntı dedi ama su gibi oluyo zaten su olsa anlarlar merak etme 🥰
20oz Bu haftalardada 2 hamileligimde yaşadım basıl korktum damla damla geliyodu dedim heralde buraya kadar tm ama akıntıymış oda nasıl akıntıysa artık şaştım kaldım
Sahika8989 Melissatutar he bende gecen bu yuzden doktora gittim nasil su seklinde hemde iki kere geldi oyle odum koptu ki dedim suyum geldi bi gece saat 2.30 falan aklim cikti acile gittim hersey normal akintiymis bildigin su gibiydi kocaman bi de
Arminsare Melissatutar bende aynı dertten muzdaripim. Doktora söyledim rahim ağzın kapalı akıntı bu dedi. Ama hala tedirginim açıkçası. İlk gebeliğimde hiç böyle bir şey olmadı