Ky2406 18 gunluk bebegım var su vermek doğrumu??? anne sütünün su olduğunu biliyorum ama insanlara anlatmak zor galiba 😕
deletedmom24 Ky2406 havalar çok sıcak birer çay kaşığı arada bir verilebilinir. Ben kış annesiyim vermeyeceğim ama bu sıcaklarda gerekli az az takviye
Bihilal Ky2406 bana da herkes söylüyodu büyükler ben kesin bi dille vermeyeceğimi söyledim ne zaman ki mamaya geçtik o zaman vermeye başladım
CerenSelvi Sıcak sopuk fark etmez bilim insanları vermeyin diyor ısrarla. Zaten süt ya da mama onların ihtiyacını karşılıyor. Ben olsam vermezdim ilk 6 ay
Ky2406 Bihilal bide anlasalar 😕 Yok karnı ağrıyodur şekerli su verelim yok gazı vardır ılık su verelim anne sütü zaten su ama insanlara anlatlmıyo 😕
Didtas Ky2406 kesinlikle verme hele ki şekerli su damat tadını ciddi değiştiriyor sonra sütünü içmemeye bile başlayabilir. Araştırabilirsin