Kaç haftalıksınız? Bende 28-29.haftalarda oldu çatı ağrısı. Bebek ve rahim büyüdüğü ve ağırlaştığı için oluyomuş. Doktoruma danıştım yine de gel bakalım dedi. Bebeğin her şeyi normaldi. Kalsiyum magnezyum takviyesini arttırdı ve bolca yoğurt peynir fln tükettim. Günde 2 şişe maden suyu içtim geçmişti. Şimdi 36+5 olucaz yeniden başladı ama artık normal tabi. Yorulunca özellikle fena. Yatakta dönmek fln zorluyor baya.