Hudeyce Sancım yeterli olmadığı için ve bebeğimin günü dolduğu için mecbur suni sancı almak zorunda kaldım biraz acı verdi biraz da doğururken zorlandım ama dikişlerimi hissetmedim 🙈😅 memnun kaldım çok ilgililerdi ebem çok ilgilendi benimle Allah razı olsun. Sezeryan da refakatçi alıyorlar normal doğumda almıyorlar