Kızlar merhabalar 🙋♀️🙋♀️
Yenice 32. Haftamizi bitirdik. Son bir haftadır bebek hareketleri çok sertleşti. Bazen ahh diye ani tepki vermeme bile neden oluyor. Doktorumuza sorduk ama normal dedi. Ben de bir sorun olduğunu sanmıyorum ama merak ettim sizlerde de böyle oluyor mu? Bazen oyle ki canımı yaktığı bile oluyor. 🤷♀️🤷♀️