Anne03433 Merhaba arkadaşlar 36 haftalık hamileyim ve bugün sol kalçamın üstüne ara ara şiddetli bir ağrı giriyor. Doktoruma yazdım geçmezse sabah gel dedi. Acaba doğum ağrısı belirtisi mi?
Tevhide001 Anne03433 Bende de 30. Haftamdan 32 ye kadar olmuştu bu ağrı ama şimdi geçti kendiliğinden doktorum normal demişti pelvis kemiği yani kalça kemiği büyüyüp genişliyor bebek de büyüyor haliyle baskı yapıyor. Şuan 33+3 haftalığım ve ağrım geçti şükürler olsun 🌼
paradiseeeeee Anne03433 dua et sen yeni başlamış ben 17 haftadan beri her iki kalça basende cekiyiyorum daha 22 haftadayım kalsiyum verdi doktor ama. Fayda etmedi geceleri bin kere agrıyla uyanıyorum
3prensesannesii Anne03433 temizlik falan yaptıysanız yani kendinizi yorduysaniz ondan sonra da oluyor
_aycaccelik Biz 39+6 olduk hala aynı şekil yanlarım çürüdü artık ağrımaktan ama doğum belirtisi değil canım pelvis kemikleri açıldığı içinmiş magnezyum alman gerekiyor
_aycaccelik paradiseeeeee 00:02 itibariyle 40 hafta olduk ve ben yine acıyla kalktım 🤷🏻♀️ Geçecek bugünler bebişleri kucağımıza alınca her şeyi unutacağız 💖
paradiseeeeee _aycaccelik inşallah inşallah dogum heran olabilir sen kurtuldun sarılır ben daha yolu yarıladım darısı bana inşallah 🤲
_aycaccelik paradiseeeeee geçer bacım Allahın izniyle nasıl geçtiğini bile anlamazsın ama işte bu son günler sanki tekrar bi 9 aymış gibi geliyor o ayrı 😀