sabirsizannecik Kızlar ben 16haftalik.gebeyim göğüslerim böyle catlamis gibi hamile kalınca normalde göğüslerim de büyüdü mesela 75i zor doldururdum sütyende smdi 80 85 falan takıyorum bununla ilgilisi olablr mi sizdede oldu mu
Mrva1 sabirsizannecik Bende 16+2 haftalık gebeyim ama çatlak vs olmadı şimdilik daha da gögüslerimi küçülmüş hissediyorum garip
Di62 sabirsizannecik benımde seninle aynı bedendi suan dolu dolu ama catlama olmadı cünkü bebek yağı nemlendirici krem kullanıyorum ilk günden itibaren gerildigi için catlıyor dikkat et
Bittercikolata sabirsizannecik çatlama şimdilik yok bende 14 haftalığım ama göğüslerimi ilk defa bu şekilde görüyorum ama mutluyum bu halimden inşallah çatlamaz 🤗
H-melek sabirsizannecik evet onunla alakalı. Yumuşatmak için çatlak kremi ya da Hindistan cevizi yağı falan sürebilirsiniz Çatlarken kaşıntı da yapıyor
Oysul sabirsizannecik sabirsizannecik benim çatladı maalesef. Göbekte çatlak olmadı ama goguslerin üst ve yanlarında beyaz çatlaklar var ama neyseki çoğalmadı. Çatladı ve o kadarla kaldı. 32. Haftadayız.
Demiralpmoms sabirsizannecik Büyüdükçe çatlaması normal canım. Benım de göğüslerim bayağı büyüdü ve çatladı . Kantaron yağı kullanıyorum gecırdı bayağı
mirka8696 sabirsizannecik Nemlendirici kullandigim halde benimde karnimdan once catladi ama oylece kaldi hatta beyazlamaya basladi bile 38. Haftadayim daha catlamaz heralde zamanla belli bile olmaz diye dusunuyorum
ikiponcik_annesi sabirsizannecik ayy evet benimkilerde çok çatladı 85 takıyodum şimdi eski südyenlerin içine sığamıyorum artk 90 mı olur 95 mi bilmem ve hep çatlak bide ikinci gebelik olunca onlar ne yapsın dol boşal dol boşal çatlıyolar haliyle 🤷♀️
[silindi] sabirsizannecik tabiki canım bende senin gibiydim 95i bile taktım ve malesef yırtıkta oluyor ama bebek sütten kesilince küçülüyo göğüs yırtıklarda rengi acılıyor kayboluyo gibi oluyo