kader_ozol bende 15 haftalığım sırtüstü yatınca az bastırdığımda elime geliyor ufaklık hep sağ kasığımda ama hiç hareketini hissedemedim daha zaten 22 saatini uykuyla geçiriyorlarmış kalan 2 saatte nezaman denk gelirse 😅😅sabırsızlanıyorum nezaman hissedecem artık diye