Hale5555 İkiz gebelik hep hayalimdir de ilk beta -hcg değeriniz kaçtı acaba . Transverin kaçıncı günü verdiniz kanı . Şimdiden teşekkürler
Elbet-birgun-kavusacagiz Hale5555 tek embriyo konduysa nasil ikiz bekliyosunuz. Ki bi mucize olur embriyo boluneebilir. Ama oda bi ihtimal. Kan degeriyle ikiz olup olmadigida anlasilmaz keseye gittiginizde doktor soyler
Busraa-29 Goncikim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım ♥️ Benimde ilk hamileliğim kan testim beta hcg 10. 302 çıktı sizce yüksek mi