MirzaHazal56 Çok iyi bir doktor çokta gelmiyor oraya baş hekim olduğu için boş vakitlerinde geliyor zaten randevusu hemen çabuk doluyor şansıma 2 defa gittim
Yunusemreninannesi Ben catalca oturuyorumda dogumumu esenlerde dusunuyorum tavsiye uzerine randovu icin aradim ama dusmuyor randovu yok diyor