Bende gebelik için kan tahlililini ilk sağlık ocağında yaptırdım onun sonucuna göre gebelik kaydı aldılar.Normalde özele gidiyorum ama 16. Haftadan sınra aradılar sağlık ocağından ilk doz tetenoz için doktorum olumsuz bir şey demedi vurdurdum gidip hatta geçen hafta 2. Dozu da vurdurdum.Zararlı olduğunu düşünmüyorum koruyucu olduğunu düşünüyorum yıllarca yaptırılan bir aşı 😘