Adenbebek Evet şükür şuan 32 haftalık oldu ve hala göğüslerimde arada ağrı oluyor arada yok 😅 hiç bi büyüme gerginlikte yok
İlk gebeliğimde çok gergin ve ağrılıydı kızım olmuştu şimdi oğlum olacak inşallah belki cinsiyete göre belirtilerde değişiyordur. 😊