39+1 benimki 30. Haftadan beri aynı pozisyonda makat duruyor sezaryen günü aldık. Dönmesi için önerilen şeyleri yaptım ancak dönmedi demek ki bebek bu şekilde gelmek istiyor diye düşündüm zorlamamak lazım nasip. Tek duam sağlıkla gelmesi ister normal ister sezaryen yeter ki miniğim sağlıklı doğsun tüm annelerin önceliği budur tabii ki 🙏🏼 Siz içinizi ferah tutun dua edelim bol bol ❤️