Merhaba kızlar ben dün sabah sezeryan oldum gazım çıktı çıkarabiliyorum çok şükür ama büyük tuvalete çıkmadım henüz çıkmadan da çok katı şeyler yemiyorum siz ne zaman çıktınız bir de çıkınca ağrıyor mu yaparken? Bir de benim hala ağrım sızım oluyor dikiş yerinde yanma oluyor ne zamana toparlanırım acaba ya