Cinarinannesii_ Aszey2012 doktorundan rapor çıkarmasını işte canım yoksa çok pahalıya mal oluyor ben kullanırken baya paralar dökmüştüm raporlu olmasına rağmen burda sonradan okudum bazı arkadaşların doktorları raporlarına ekstra bi kod mu ne yazıyormuş o zaman tamamen ücret vermiyorlarmış
Fatmamuduk Aszey2012 Rapor çıkarttırırsan hiç ücret ödemiyorsunuz, ben 7 aydır kullanıyorum hiç para ödemedim
tanya25 Aszey2012 raporluyum şuan hiç ödemiyorum canım başta reçeteyle alıyordum kutu başına 37 TL ödüyordum şimdi ücretsiz
Cinarinannesii_ Aszey2012 10 kutu alıyorduk hep genelde 200 ve 300 arası bir fiyat veriyorduk ama zam geldi mı bilmiyorum malum yılbaşı gelince herşeyin fiyatı artıyor
bebisini-bekliyor Raporlu iken nasıl para alıyorlar bana da doktorum 1 yıllık cıkardı para odemıyoruz
serenty_123 bebisini-bekliyor benimde 1 yıllık raporum var ama bende ücret ödüyorum yine nasıl oluyor anlamadım ben hiç ücret ödemeden nasıl alıcaz
A_s_23 bebisini-bekliyor benimde raporum var ama bende ücret ödüyorum damar hastaligimi ne olması lazimmis tamamen ücretsiz alabilmek için eczane öyle dedi ya biz kandırılıyoruz anlamadim
UmutVar Bize 3aylik rapor verdi dr zarla zorla yazdrdim raporu 6.ayimdayim 10 kutuya 300 tl vermis esim
Arse89 UmutVar raporlu olduğu halde para vermenize şaşırdım bende kullaniyorum şuan 7 aylık olduk hic para vermiyorum hatta yazdirmiyorum bile eczaneye gidiyorum sistemlerinde görüyorlar 6,8 kutu arası alıyorum her kutuda 10 tane çıkıyor bende
UmutVar Arse89 26 haftalik okduk bzde en basta recete ile alıyorduk. İlcedeyim igne sknti dktra rica minnet lutfen yazin dedim rapor yazdi ama ucret odedik bi arkadasm izmrde oda raporlu ve ucrtli aliyorum dedi neye gore kime gore ucrtlinicretsz anlamadim bnde🤷🏻♀️ saglikla gelsinlerde insaAllah🤲🏼
bebisini-bekliyor Kan pıhtılaşması için kullanıyorsunız demi bide markası ne kaç lık acaba farklı mı da ucret alınıyor
10Seher10 Aszey2012 bende rapor çıkarttım. İlaç için herhangi bir ücret ödemiyorum. Sadece eczanede muayene ücretim çıktı onu ödedim.
A_s_23 bebisini-bekliyor bizim doktorlardami problem anlamadım biz parayla alıyoruz sizin sadece kan pıhtılaşmaniz var dimi başka bir rahatsızlığınız yok
Kmndas Aszey2012 canım geçen hamileliğimde de 1 yıllık rapor yazılmıştı bunda da yazıldı daha hiç para ödemedim ilaca 18 kutu almışımdır toplam şimdiye kadar 260 bişeydi yılbaşından önce kutusu doktor yazınca raporsuz kutusunu 35 e alan hanımlar vardı burda ama bence oda çok çünkü 1 aylık ilaç 105 lira oluyor rapor çıkarttırın
A_s_23 bebisini-bekliyor anlamadım ve çözemedim benimde sadece pıhtılaşma var ama ben ücretli alıyorum 3 kutu 100 TL’ye aldım