zehraaaaxx2 16+3 hamileyim herkez 4.ayin bitiriyorsun diye ama internette 17.hafta 4aylik oluyorsunuz diyor kafam karisti yardimci olurmusunuz?
Pcoslubiranne zehraaaaxx2 30 gün 1 ay eder öyle hesap et.Gebeliğin kacinci gunundeysen 30 a böl.öyle hesap et
Pcoslubiranne zehraaaaxx2 3 ay 25 gunluksun yani.5 gün sonra 4 aylik olacaksin. Baska bir değişle 4 ayin tamamen dolmis olacak 5.aydan gün alacaksın ama 4 ayligim diyeceksin.
Esesli zehraaaaxx2 4.ayı bitirmiş 5.ayın ilk gününde oluyorsun. Yani 4ay 1 günlük. 4 ay geride kalmış oluyor dolu dolu. 5.ayı doldurmaya başlıyorsun 😊😊😊
Rasev zehraaaaxx2 17+1 de 120günlük hamile oluyosunuz dolu dolu 4 ay oluyosunuz 17+2 de 5aya gecnis oluyosunuz☺
Kubraygt zehraaaaxx2 5 aylık olmuyosun canım tam 4 aylık oluyosun 5. Ayından da 1 gün almış oluyosun 17+1 de 😊😊
SedaOzbier bence öyle değil, 4*4 olarak düşünme.. 20. haftada 4 ü bitereceksin, şuan 4 ün içindesin.. yoksa ben 34. haftada 9 aylığım diye geziniyor olmam gerekirdi 🙂
zehraaaaxx2 SedaOzbier bende sizin gibi dusunuyorum 17 hftada 4.ayima giricem 20.hftada 4ayimi bitirmis olucam
PasaninAnnesi Rasev 17de 5.ci aya gecmis oluyorsa 21.haftada kac oluyo 😲 tahmini doğumum ekimin ilk haftasi ay olarak sayınca bile 4 ayım olmus oluyo benim 17de 5 oluyosa 21de 5 bitmis oluyo beyin yandı bu hesaplardan ben şimdi ne oluyorum 21de 🙈😂😂
kymkkymk2106 zehraaaaxx2 cnm 3 ay 25 günlük hamilesin bnde seninle aynıyım bi kaç bi kaç güne tam 4aylık gebe olcz 5ten gün almaya başlıyıcaz
Rasev PasaninAnnesi bak canim 4+2oldugunda 1aylik(30gün) 8+4 oldugunda 2aylik(60gün) 12+6oldugunda3aylik(90gün) 17+1 oldugunda 4aylik(120gün) 21+3 oldugunda 5aylik (150gün) 25+5oldugunda 6aylik (180gün) 30+0oldugunda7Aylik(210gün) 34+2oldugunda 8aylik (240gün) 38+4 oldugunda 9aylik (270gün) 40+0oldugunda 9ay 10gün (280gün) İnşaAllah yardimci olmusumdur
Hcrksk PasaninAnnesi tahmini doğumunuz ekim başı değil kasım başı olur.ben 19 haftalık gebeyim ebe bana 29 ekimde Doğum tarihin deri.senin kasımın ikinci haftası gibi oluyor sanırım
PasaninAnnesi Rasev 3 gün sonra 5 aylık oluyorum tamam canm tesekkür ederim ayrıntılı aciklaman icin 😊💕
Rasev PasaninAnnesi bisiy diyil canim ilklerde bende karisdiriyodum kac aylik oldugumu boyle oturup hesapladim şimdi rahat biliyorum😁