monaroza nnt28 38+3 iki hafta önce sancım vardı nişanımda geldi sonra bütün belirtiler kayboldu gitti 😬😬 yarın kontrole gidicem bakalım son durum ne
Busracrt tugce_25 bnde 38+3 um ağrılar Naisl bir agri oluyor ki ya ben bilmiyorum oluyorsa sa anlamıyorum galiba. Bazen agri oluyor karnimda ama nasil bir agri olmasi lazim
tugce_25 Busracrt belim agrıyo kasıklarıma yada karnıma doğru yayıliyo adet sancisi da oluyo bu ara da ayaklarim bacaklarim agriyo
Busracrt tugce_25 mesela gecen aksam sadece 2 3 dk .adet olmadan 1 gun oncr bole hafif hafif agrir ya kasikalr ole biseydi o mu acaba ama kisa süreli biseydi gecti hemen