Drumeli Herkese merhaba adetime 3 gün var ama bugün kahverengi kesik kesik lekelenme oldu. Bunu yaşayan var mı? Yerleşme kanaması olabilir mi? Eğer öyleyse kaç gün sürer başına gelen varsa yardımcı olabilir mi?
Burcuckmk Drumeli benim adetimden 10 gun once pembe bir kan gelmişti sonrada adet olucam gibi kasıklarim ağırlaşmisti cok sukur simdi 19 haftalik olduk
Busracobann Drumeli ben 5 haftalıkken kahverengi lekeler gördüm canım yerleşme kanamasiydi ama sen test yapmadan anlayamazsin adet kanaması da olbilir eğer hamileysen de progestan kullanman lazım
Drumeli Burcuckmk ne güzel Allah bağışlasın. Benim 2 tane düşüğüm var. Kendimi heveslendirmek istemiyorum. Beklicem bakalım. Duruma göre hareket ederim.
Burcuckmk Drumeli adetlerin duzenliyse kesinlikle 5 gun felan gecmesini bekle canim tez vakiite kucağını doldursun rabbimnsağlikla
Slmylmz En güzeli yarın bir tane test alıp test yapmanız silikte olsa 2.çizgi çıkarsa yerleşme kanamasıdır benım tam adet günümde olmuştu ama kahvarengi değil adet olurken ki gibi kan geldi tabi herkeste farklıda olabilir
Drumeli 090714 hadi hayırlısı ☺️ Biraz bekleyip bende gerekirse test yapıcam. Teşekkür ederim yanıtlar için 🤗