Ciciannem27 İdrar yolumda enfeksiyon var onun için hap içiyorum ama çok zorlanıyorum doktor kırmadan yut diyor ama yutamıyorum tasfiye verir misiniz ne yapmalıyım
25moonlight-2021 Ciciannem27 ben idrar yolu enfeksiyonunda hiç ilaç kullanmadım. Kızılcık hoşafı içiyordum çok iyi geliyordu. Bi sonra ki tahliller temiz çıkıyordu
mercimekkoftesi1 Bende var ya idrar yolu iltihabı, doktor augmentin verdi 1000 mg’lık ama yutmakta çok zorluk çekiyorum, kocaman 🤦🏻♀️
25moonlight-2021 Derinsmom evet apartman komşumuz önerdi doktor kendisi. Ona söylemiştim enfeksiyonum var diye. O da yaşınız genç ilaca çok meyletmeyin kızılcık hoşafı ve suyu bol bol için dedi
Ciciannem27 Happymother3 bana da hap verdi yutamıyorum dedim o zmn serum veririz dedi ona da eşim izin vermedi sanırım her sabah akşam gidip alıyorsun serum, serum bant’ı da hep kolunda kalıyor demi
25moonlight-2021 Derinsmom rica ederim Bi deneyin bakalım inşallah faydasını görürsünüz. Tabi şimdi kızılcık bulunur mu bilmem ama. Ben hamileliğimin başında 4 5 kg alıp buzluğa depolamıştım onu tüketiyorum
Trbfkrt33 Bende de vardı bir defaya mahsus monurol kullandım geçti ama tekrarladı. İlaç kullanma taraftarı değilim. Normal içtiğimden çok daha fazla su içtim. Bi sonraki tahlilde çok daha iyi çıktı sonuçlar