Hanımlar bugün regl olmam gerekiyordu.ovülasyon takibi yaptım bugün 14. Gündü.Sabahtan beri sadece lekelenme var ama çok hafif.Sadece tuvalet kağıdında gördüm iki kere.3 gün önce kan verdim negatif çıktı.İki buçuk ay önce kürtaj oldum.Bunla alakalı olabilir mi ilk kez böyle bir durum yaşıyorum😥