yarennida1919 İyi akşamlar anneler .Size acil bir şey sormak istiyorum 2 gündür iç çamaşırım aşırı derece ıslanıyor ,su mu akıntı mı ayırt edemiyorum ,su su sızıntı şeklinde gelir mi ? 33+1 haftalığım
Busra34ybg yarennida1919 su aralıklı aralıklı gelmez canım bi seferde gelir akıntı olabilir doktoruna sor enfeksiyon bile olabilir
Ebru555 yarennida1919 30 haftaya grdıgımden berı hergun ıslanıyor doktorum koku olmadık a sıkıntı yok dıyo her gdıste suyunda ıyı oldugunu soyluyo ama Ben hayla her kontrolu sabırsızlıkla bekliyorum korkup 32 oldum bende
Nadireela yarennida1919 cnm benimde ilk bebeğimde 36 haftayken az az suyum geldiydi yani ara ara gelebiliyo istemsiz idrar kaçırır gibi oluyo yani öyle biseyse doktora git mutlaka
Huma2013-11 Benimde ıslaklık oluyordu kontrolde suyun azaldığını söyledi doktorum …ilk doğumda denildiği gibi birden foş diye gelmişti ama bu farklı azalmaya başladı
MomD yarennida1919 canım bende 29. Haftamda gittim iç çamaşırım ıslanıyordu alttan muayene etti su değil enfeksiyon dedi
Buussee yarennida1919 bende 34. Haftada böyleydim çamaşırım ve hatta hafif pijamamds ıslaklık oluyordu suyum az az geliyor olabilir dediler kontrole gittim doktor alttan muayene etti enfeksiyon dedi fitil ve şrup verdi hatta şurubu eşiminde kullanması gerekiyormuş suyumda azalma yokmuş
Bireylulmasali Fizyolojik akıntı da olabilir suyun da olabilir canım doktorun mutlaka vajinal muayene yapması gerekir
Buskprl yarennida1919 eczanede testler varmış canım suyun mu geliyor yoksa akıntımı öylelikle öğrenebilirsin. 32 den itibaren benimde öyle ıslaklık vardı herkes sulu akıntıdır dedi doğum yaklaştıkça olur öyle dediler bende çok önemsemediğim için doktora söylememiştim. meğerse suyum geliyormuş da biz bilmiyormuşuz. Doktora görünmekte fayda var. Gidemeyecek durumdaysan da eczaneden test alıp kontrol edebilirsin
yarennida1919 Ebru555 Evet suyunda azalma var dedi,Cuma günü tekrar istedi ,her şeyin normal ama biraz suyun azalmış her gün 4 litre su içecek misim
askanne10 yarennida1919 acil doktora git ben hastanede kolestaz tedavisi oldum sabah suyum normalken gece ultrason bakan doktor ki Cuma bakmış Pazar gece acil aldı Doğuma ve suyum azalmış hiç anlamamıştım
Ebru555 yarennida1919 benime ıslanıyor bundan once hep sorduğumda ıyı demıstı su nasıl oluyo kokusu falan varmıydı akıntınız nasıldı
yarennida1919 Bebeğimde biraz zayıfmış 33+2 oldum 2153 gram çıktı niye öyle dedi anlamadım uygulamada normal gösteriyor 😔